قاصدک

تنها هنری مورد قبول قرآن است که صیقل دهنده اسلام ناب محمدی (ص) باشد

قاصدک

تنها هنری مورد قبول قرآن است که صیقل دهنده اسلام ناب محمدی (ص) باشد

قاصدک

آن چیزی که در هنر دینی به شدت مورد توجه است، این است که این هنر در خدمت شهوت و خشونت و ابتذال و استحاله هویت انسان وجامعه قرار نگیرد.
(بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اصحاب فرهنگ و هنر 01/05/1380).

نویسندگان

حدیث گرافی

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۹ ق.ظ

..........................................................................................................................................................................

پ ن:

دوستان دانشگاه باهنر سلسله کارگاه هایی داشتند با محوریت خانواده اسلامی و از من خواستند برای تبلیغاتشون بنر طراحی کنم.

راستیتش بعد از حضور در کلاس های استاد گودرزی دیگه نمی تونستم به طرح های آماده و صرفا فتوشاپی بسنده کنم. ترجیح میدادم گرافیکی و جدید باشه.

موضوع کارگاه اول روابط دختر و پسر بود با عنوان افیون دوست داشتنی. البته مسئول برگزاری اصرار داشت طرح بنر غیر مستقیم به موضوع بپردازه!

این شد که یک هفته فقط روی طرحی که با این شرایط بخوره فکر کردم و کار دیدم.

در نهایت، طرح شد اینی که میبینید. البته به جای حدیث وسط طرح، اطلاع رسانی مربوط به کارگاه ها نوشته شده بود. :)

خیلی حیف شد که به دلایلی از طراحی سایر بنرهای کارگاه هاشون محروم شدم. کلی راجع به اون ها هم فکر کرده بودم :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۱
فاطمه چمران

نظرات  (۲)

سلام
اربعین حسینی تسلیت باد.

این هفته به روزیم با کتاب "سرود سرخ انار"

همچنین پیشنهادات شما را برای ایجاد فرهنگ کتاب خوانی پذیرا هستیم.

موفق باشید.
آورین...
حدیثش که دیگه محشره
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی